29 Nisan 2015 Çarşamba

Avon Ultra Colour Indulgence Ruj | Day Lily

Bugün konuğum aldığım günden beri severek kullandığım, Avon' un bir iki ay önce çıkarmış olduğu Indulgence serisinden Day Lily! 





Öncelikle tanıtımlarında 'jel yapıda' dediklerini duyduktan sonra fazla renk vermeyeceğini düşündüm, fakat önceden testerını deneyip rengine bayıldığım için kendimi tutamayıp hemen tam boyunu sipariş ettim. Testerlar içinde farklı renkler de denedim, özellikle koyu renklerin pigmentasyonunun daha başarılı olduğunu gördüm. Bir de rujun rengi dudakta bir ton kadar açık duruyordu. Tabi bunu yorumlamak ne kadar doğru olur bilmiyorum, sonuçta her dudak rengi kişiden kişiye değişiyor. En azından benim için öyle oldu diyebilirim :) 

Day Lily rengi, çok tatlı bir mor gibi görünse de, dudağınızda mor alt tonlu pembe gibi duruyor. İlk katı sürdüğünüzde hafif pembelik veriyor, ikinci katta tam rengini alıyor diyebilirim. Pembe tonlarını seven biri olarak bence yaz kış rahatlıkla kullanılabilecek bir renk diye düşünüyorum. Yapısı yumuşacık olmasına rağmen 2-3 saat rahatlıkla rengini koruyor. Sonrasında Nivea' nın renkli lip balmları gibi dudağınızın iç kısımlarında hafif de olsa topaklanıyor. Yani bu ruju kullanırken tazelemek için, önce tün dudağı silip baştan sürmeniz gerekebilir. 





İnce dudaklara sahip kişilerin bu seriyi kullanırken biraz dikkatli olmalarında fayda var. Çok yumuşak yapıda olduğundan hakimiyet kolay sağlanmıyor, dudak kalemi ile kullanmanızı öneririm. Orta ve kalın dudakların böyle bir sıkıntı ile karşılacağını pek düşünmüyorum. 




Genel olarak rujların yapısına bakacak olursak Indulgence serisi lip balm kadar yumuşak ve hafif parlak bitişli. Kokusu, yaz günlerini hatırlatan kavunlu, ananaslı daha doğrusu tropikal meyve suları gibi. Kokusu ne kadar güzelse, tadı da bir o kadar acı diyebilirim.



Avon' un Indulgence serisi rujlarına indirim zamanlarında AvonTurkiye katalogundan 12-13 TL civarında fiyata sahip olabilirsiniz.


Bir sonraki postta görüşmek üzere...

Ben aynı zamanda Instagram' dayım: hergun1kozmetik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder