27 Nisan 2015 Pazartesi

Maybelline The One by One Volume Express Mascara

Herkese Günaydın!

Bugün sizlere en sevdiğim diğer bir maskara olan Maybelline The One by One Volume Express Maskara' nın benim kirpiklerimde gösterdiği performanstan bahsedeceğim. Daha önce bahsettiğim Maybelline The Colossal Go Extreme Mascara' dan ne kadar memnun olduğumu şurada yazmıştım. Maybelline standına baktığımda bu maskarayı bulamadığım zaman, elim hemen Maybelline The One by One Volume Express' e gider.  




 Maybelline The One by One Volume Express Mascara nedense tüm Maybelline maskaralar içinde bana en tombul geleni, ambalajı ise pembemsi bir turuncu tam bir jelibon şeker:) 



Fırçası yapısı da kendisi gibi tombul, sık sık dizilmiş ve plastik. Kirpiklerinizi ilk sürdüğünüz katta ayırarak çok hafif uzatma sağlıyor. İkinci katta verdiği dolgunluğa ben bayılıyorum. Uzatma konusunda  Maybelline The Colossal Go Extreme Mascara kadar  başarılı olduğunu söyleyemeyeceğim. Üçüncü katı hiç denemedim, çünkü örümcek ayakları görüntüsünü hiç sevmiyor ve topaklanma yapmasından korkuyorum. Ayrıca kıvırma konusunda da oldukça başarılı bir maskara.




Yapısı çok ıslak olmadığı için, ben bu maskarayı özellikle yaz aylarında kullanmayı tercih ediyorum. Fakat yine de ilk bir haftalık kullanım süresince kirpiklere sürerken dikkatli olmakta fayda var, kolay bulaşıyor. 




Gün içinde akma, dökülme gibi sorunlarla da karşılaşmadım. Benim için tek olumsuz yanı sabah sürdüğünüzde elde ettiğiniz simsiyah olan görüntünün, akşama kadar aynı şekilde kalmaması. Ama daha çok yazın kullandığım bir maskara olduğu için simsiyah olmaması pek bir sorun teşkil etmiyor.


Kısacası kışın favorim  Maybelline The Colossal Go Extreme Mascara, yazın ise Maybelline The One by One VolumeExpress! 


Sizler de bu maskaraya Watsons, Gratis, Rossmann, Cosmetica ve yerel kozmetik mağazalarından indirimlerde denk getirirseniz ortalama 14-15 TL' ye sahip olabilirsiniz. 


Bir sonraki postta gözükmek üzere...


Ben aynı zamanda Instagram' dayım: hergun1kozmetik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder