20 Nisan 2015 Pazartesi

Sivilceler için Sudocrem | Bebek Bakım Kremi

Merhaba! Bugün konuğumuz Sudocrem.

Sudocrem Bebek Bakım Kremi Faydaları:

  • Hassas ciltleri korur, sakinleştirir ve destekler.
  • Pişiklerde güvenle kullanılır.
  • Bebeğin cildini yumuşatır.
  • Cildi korur ve sakinleştirir.
  • Hassas ve tahriş olmuş ciltlerde fayda sağlar.
  • Bebeğin cildinde oluşturduğu koruyucu bariyer ile pişikleri önlemeye yardımcı olur. 





İçeriğinde bulunan ÇİNKO OKSİT
  • Yeni cilt hücrelerinin oluşmasını ve onarılmasını sağlar.
  • Antiseptik özelliği sayesinde, cilt yüzeyinde oluşabilecek bakteriyel duruma engel olur.
  • Ciltte meydana gleen alerjik tepkimeler sonucu oluşan tahrişin azaltılmasında etkilidir.
  • Akneler üzerinde, anti-bakteriyel özelliği sayesinde bakterileri öldürerek cildi sakinleştirir.
  • Fazla yağı alarak yağın gözeneklerde birikmesini önler, böylece yeni akneler için uygun ortamın oluşmasını engeller.



Kullanım Amacı ve Etkileri:
 (1 ay düzenli olarak kullanım sonucu gördüğüm etkiler)

Dönemsel olarak meydana gelen sivilceler üzerine, akşam temizlemiş olduğum cildime ince tabaka halinde sürüyorum.Eğer sivilce ucu açık formda ise sabah küçülmüş, kurumaya yüz tutmuş olarak uyanıyorum.

Daha önceden oynamış olduğum sivilcelerden kalma lekelere 1 ay uyguladım, şu an lekelerimden eser yok diyebilirim.

Deri altında oluşan, hani şu ucu olmayan sivilceler üzerine yatmadan önce ince bir tabaka şeklinde sürün, sabaha kadar küçüldüğünü hatta çoğu zaman kaybolduğunu göreceksiniz.

Epilasyon sonrası (özellikle bıyık bölgesinde bu sorunu yaşıyorum), minik pıtır pıtır ucu beyaz sivilce oluşumlarını engellemek için, 3 gün boyunca bu kremi uyguluyorum. Artık bu tip pıtırcıklarla da karşılaşmıyorum.


 Önemli bir uyarı ile yazımı sonlandırmak istiyorum. 
Bazı kişilerde içerikte bulunan çinko oksit alerjiye sebebiyet verebilir, kremi ilk aldığınızda, cildinizin bir bölgesinde deneme yapıp daha sonra gerekli gördüğünüz yerlere uygulamanızı öneririm.

Sudocrem' i eczanelerden 13-14 TL' ye temin edebilirsiniz.


 Ben Sudocrem' i uygulamadan önce cildimi neyle temizliyorum, kendimi tutamayıp elimi attığım sivilceleri nasıl bir gecede kurutuyorum? Yarın blogumda bulabilirsiniz!


Sizler Sudocrem' i kullandınız mı?
Yorum olarak yazabilirsiniz.

Bir sonraki postta görüşmek üzere...

Ben aynı zamanda Instagram'dayım: hergun1kozmetik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder