11 Mayıs 2015 Pazartesi

Avon Supershock Max Maskara

Yeni bir haftadan herkese merhaba!

Bugün sizlere hem uygun fiyatlı, hem de performansı çoğu maskaraya göre yüksek bir maskaradan bahsedeceğim. Hatta bu maskara bazı blogger arkadaşlarım tarafından Benefit They' re Real' a eşdeğer gösteriliyor. Bakalım bende bıraktığı etkiler neler?




Avon Supershock Max Mascara, fırçası ince, plastik, kılları sık fakat kısa yapıda, bu yüzden uygulama yaparken hakimiyet kurmakta zorlanmıyorsunuz. İlk katta tek tek ayırıp uzatıyor. Benim kirpiklerim kendisi uzun, bunu sürdüğümde kaşlarıma değiyormuş gibi hissediyorum. İkinci katta özellikle kirpik diplerine bolca sürerseniz verdiği dolgunluğu beğeneceğinizi düşünüyorum.



Kıvırma konusunda da ben oldukça başarılı buluyorum. İkinci hatta üçüncü katta bile birbirine yapışmış örümcek ayağı görüntüsü yaratmıyor (ben bu topak topak görüntüyü hiç mi hiç sevmiyorum). Sanırım kullandığım maskaralar içinde korkmadan üç dört kat uyguladığım maskaram: Avon Supershock Mascara. Verdiği siyahlık da bence tam kararında. 

Avon Supershock Max Mascara, günlük kullanım için çok ideal ve uygun fiyatlı bir ürün olduğunu düşünüyorum. Sanırım tek dezavantajı çabuk kuruyor olması. Islak maskarayı sevmeyen, kullanılır hale getirmek için bir iki gün kapağı açık, maskaranın kurumasını bekleyenler için biçilmiş kaftan diyebilirim. 


İndirimlerde Avon Türkiye kataloğunda12-13 TL' ye bulabilirsiniz.

1 yorum: