12 Mayıs 2015 Salı

Elidor Canlandırcı Kuru Şampuan | Yağlı Saçlar İçin

 Merhaba! 

Bugün sizlere ilk kuru şampuan deneyimim ünvanına sahip olan Elidor Canlandırıcı Kuru Şampuan' dan bahsedeceğim. Bir çok makyaj blogunda/instablogunda methini duyduğum Elidor Kuru Şampuan' ı hazır Bim marketlere 100ml' lik boyu gelmişken ben de denemek istedim. Bendeki yağlı saçlar için olanı. 

          


Uygulama: Saçlarınızı parça parça ayırın, 20-30 cm uzaklıktan yağlanmanın en yoğun olduğu saç köklerinize doğrudan uygulayın. Saç köklerinize masaj yaparak yedirin ve 1 dk bekleyin. Tarayın ve saçınıza şekil verin. 

Saç Derisi Uzmanı Dr. Francesca Fusco: "Saçlarınız ilk günkü gibi canlı, hareketli ve güzel görünümüne kavuşur." diyor. 

Bakalım bendeki etkileri neler? 

Önerildiği gibi saçıma uygulama yaptıktan sonra, saç diplerimdeki beyaz kalıntıları homojen dağıtmakta biraz zorlanıyorum. Fakat dağıtma işlemi bittikten sonra gerçekten söylendiği gibi yağdan arındırılmış bir saç!

Saçlarınız benim gibi ince telli ise çabuk sönme sorunu yaşıyorsunuzdur. Bu sorunun çözümü yine bu kuru şampuan diyebilirim. Fakat 3-4 saat sonunda saçınız eski haline geri dönüyor. En azından bende böyle oldu:) Hacim konusunun bu kadar belirgin olması aslında Elidor Canlandırıcı Kuru Şampuan' ın saç diplerini fazlaca sertleştirmesinden kaynaklı bir durumu gibi geliyor. Aslında ben bu kuru şampuanı sevmiştim. Bence görevini yerine getiriyordu. Benim istediğim temizlik hissi de kısa süreli olduğu için, saçımın 3-4 saat sonra eski haline dönmesi pek etkilemiyordu. Ta ki kokusu beni rahatsız edene kadar. İlk zamanlar hafif geliyordu, alışırım sanıyordum. Fakat kullandıkça kokusu daha da ağır gelmeye başladı. Ben de yeni kuru şampuan arayışlarına girmeye başladım. Lee Stafford Kuru Şampuan' ı denedim ve çok da memnun kaldım. Yazısını şurada yazmıştım, okumak isterseniz.




Sizler benim gibi aşırı limon/limon kolonyası kokularına karşı hassasiyet duymuyorsanız, Elidor Canlandırıcı Kuru Şampuan' a bir şans verebilirsiniz. Gratis, Watsons ve yerel kozmetik marketlerde 200ml' lik ambalajlarda 12-13TL civarına sahip olabilirsiniz.

2 yorum:

  1. lee stafford bence en başarılı kuru şampuan şu an piyasadakilerden..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de en sevdiğim Lee Stafford kesinlikle:)

      Sil