22 Mayıs 2015 Cuma

Neutrogena Ultra Nourishing Intensive Balm Besleyici Bakım Kremi

Herkese Merhaba!


Bugün sizlere senelerdir annemle  kışın bir büyük boy bitirdiğimiz nemlendirici vücut kremi olan Neutrogena Besleyici Bakım Kremi' nden bahsedeceğim. 





Öncelikle ürünün vaat ettiklerine bakalım:


- Çok kuru ciltler için anında rahatlama sağlar. 
- Cilde 24 saat nemlendirme sağlar.
- Ciltteki gerginliği alarak cildi rahatlatır. 
- Formülü E vitamini ile zenginleştirilmiştir.
- Cilt bariyerini güçlendirerek, dış etkenlerin oluşturabileceği kuruluk problemine karşı korur. 



Peki ben ve annemde bıraktığı etkiler neler?

Yüzüm her ne kadar karma bazı bölgeler yağlı ise, vücudum da kışın bir o kadar kuruyor. Bu yüzden ben de annem de bu ürünü duştan sonra tüm vücudumuza uyguluyoruz. Duştan sonra biraz da nemli olan cildi çok güzel nemlendiriyor. Uygulamadan sonra yoğun yapıda olmasına rağmen cilt tarafından çabucak emiliyor. Özellikle de dirsekler ve diz kapaklarında olası kuru görüntü oluşumunu da engelliyor. Kesinlikle yapış yapış bir his bırakmıyor. Kokusu inanılmaz ferah, kokladıkça kaşıklayıp yemek istediğim bir krem diyebilirim :) 


Vaat ettiği gibi 24 saat nemlendiriyor mu? Tabiki de 24 saat değil, fakat en azından sabah verdiği nem hissi akşama kadar sürüyor diyebilirim. Kışın soğuk günlerinde annemle ellerimize bolca uygulamadan sokağa adım atmıyoruz. Yanlış hatırlamıyorsam 3 ya da 4. kutum dibini gördüğüm :) Kutunun üzerinde yüzünüze de uygulayabiliyorsunuz diyor. Fakat T bölgemde dönem dönem sivilce sorunu yaşadığımdan açıkçası yüzüme uygulamaya biraz çekindim diyebilirim. Bu yoğun yapılı olan Neutrogena Besleyici Bakım Kremini kışın, beyaz ambalajlı çabuk emilen yapıda olan kremini de yazın bayılarak kullanıyoruz :)

Sizler de bu 300ml' lik Neutrogena Besleyici Bakım Kremi' ni Gratis, Watsons, Rossmann, Migros gibi kozmetik marketlerde indirimlerde 11-12 TL gibi bir fiyata sahip olabilirsiniz 


2 yorum:

  1. bunu hiç denemedim sanki bakmıştım ama çok mu yoğun kıvamlı gelmişti bana öyle bir şey o nedenle almadım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet haklısın yoğun yapılı ama çabuk emliyor! Yaz için bakmak istersen beyaz ambalajlı çabuk emilen yapıda olana bakabilirsin. Biz de kışım bunu yazın beyaz olanı kullanıyoruz :)

      Sil