14 Eylül 2015 Pazartesi

Vichy Makyaj Temizleme Suyu

İki haftalık aranın ardından herkese merhaba :)

Blogumun bugünkü konuğu yaptığım online bir alışveriş sırasında hediye olarak gönderilen 
Vichy Makyaj Temizleme Suyu 




Elimdeki Bioderma makyaj temizleme suyu bitince, elimdeki stokları da bitirmek istediğimden elim hemen Vichy Makyaj Temizleme Suyu' na gitti. 

Makyaj temizleme sularından göz makyajını temizleme konusunda fazla bir beklentim olmasa da şimdiye kadar kullandığım Bioderma ve Garnier' dan bir tık daha başarılıydı diyebilirim, tabii suya dayanıklı göz makyajlarından bahsetmiyorum :) Fazla yoğun göz makyajı yapmadığım günlerde Vichy ile temizledikten sonra gözlerimi bebek şampuanı ile yıkıyorum.

Ten makyajını temizlemede ise bence gayet başarılı bir ürün, yüzümde herhangi bir hassasiyet de yaratmadı. Benim için makyaj temizliği makyaj temizleme suyundan ibaret olmadığından ve illa ki durulama ihtiyacı da duyduğumdan vermiş olduğu temizlik yeterli geldi. Temizleme işleminden sonra yüzümde yapış yapış his de yoktu. Fakat Garnier makyaj temizleme suyu gibi bu da köpüren bir yapıda, böyle köpüren ürünler nedense benim pek içime sinmiyor. Bu yüzden bir daha alacağımı sanmıyorum. Şimdilik makyaj temizleme sularında benim için birinci sırada Bioderma H2O var  :)

Diğer Makyaj Temizleme Suları Yazılarım:


2 yorum:

  1. bunu denemedim ama ben garnieri seviyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı formdalar zaten hemen hemen, tek farkı Vichy' nin dermokozmetik olarak geçiyor olması bence :) Garnier' ı almak daha mantıklı olur bundansa :)

      Sil