19 Şubat 2016 Cuma

Yves Rocher Kayısılı Peeling

Herkese merhaba! Uzun zamandır yazmak istediğim, fakat diğer yazmak istediklerimden bir türlü sıra gelmeyen Yves Rocher' nin Kayısılı Peeling' i bloguma konuk oluyor. 

Çok sevilen, herkesin bayılarak kullandığı bu peelingin bendeki etkilerine hadi gelin birlikte bakalım^^

Cilt tipimi beni uzunca zamandır takip edenler bilir; kışın yanaklarım çok hassas, T bölgem yağlı ve sivilceye meğilli. Bu yüzden peeling uygulama rutinim haftada en fazla üçü buluyor. Ben bu peelingi duş sırasında buharla açılmış gözeneklerime uyguluyorum. 

İçerisindeki partiküllerin büyüklüğü gözümü epey korkuttuğu için hassas olan yanaklarıma daha nazik hareketlerle bastırmadan uygularken, burun üzerine ve alnıma biraz daha bastırarak uygulama yapıyorum. Burnumun üzerindeki o pütür pütür görüntüyü alırken, cildimin üzerinde pek de kalıntı olmadığını söyleyebilirim işlem sonunda. Fakat bence abartıldığı kadar cildim pırıl pırıl oldu yorumuna ben malesef katılamıyorum. Benim bir peelingten en büyük beklentim olan cildimin ölü deriden arındırma işlemini pek yerine getirdiğini düşünmüyorum. Cildime vermiş olduğu temizlik hissini sevmekle birlikte, burnumun üzerindeki pütürlü görüntünün giderilmesi üzerindeki etkisi de hoşuma gitti. 


Yves Rocher Kayısılı Peeling, kuru ve hassas ciltlerin kullanmaktan kaçınması gereken ya da çok nazik uygulanması gereken bir peeling olurken; normal, karma ve yağlı ciltlerin kısmi peeling işlevi için sevebileceği bir ürün. Kısmi diyorum; dediğim gibi ölü deriden tam anlamıyla arındırdığını düşünmüyorum çünkü :) İndirim zamanlarında denk gelirseniz 10-12 TL civarına alabileceğiniz bir peeling. 

Şimdilerde aklımda iki adet denemek istediğim marka var; biri Clarins diğeri ise Avene markasına ait peelingler. Siz hangi peelingi kullanıyorsunuz? 

10 yorum:

  1. ben de kullandım bunu öyle çok da sevmiş değilim clarins daha ağır bir peelingdir ama hergünlük bir şey değil etkisi daha uzun vadede ve daha uzun süreli oluyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de tam bahsettiğin formatta bir peeling arıyorum ablacım, sanırım Clarins seveceğim bir peeling olucak :)

      Sil
  2. Ben cildimdeki etkisini sevdim bu ürünün. Abartıldığı kadar harika değil ama kötü de değil. Tekrar satın alabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben biraz daha etkili bir peeling arıyorum, sanırım bundan sonra Clarins alacağım^^

      Sil
  3. Vichy normaderm tri activ cleanser denemenizi öneririm. Onun dışında avene hassas ciltler için olan pembe peeling neredeyse kayısılı ile aynı etkiyi veriyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vichy' i de bir araştırayım, teşekkürler :)

      Sil
  4. Peelingleri yaptıktan sonra 2-3 gün güzel, sonra hop geri geliyor siyah noktalar :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle:( Clarins' ten biraz umutlu gibiyim ama :)

      Sil
    2. Ben Clarinsin 2 tane peelingini kullandım. Birini yazdım birini yazmadım. Yazdığımı zaten okursun, yazmadığım da güzel ama hop hemen geri geliyor :( içini açtım di mi :(

      Sil
    3. Yaa üzüldüm şimdi :( Bu arada izin günümde gelmişsin ondan görememişsindir tatlım

      Sil