22 Nisan 2016 Cuma

The Balm Mary Lou Manizer Aydınlatıcı

Bugün bloguma uzunca zaman almamak için direnip, aldıktan sonra da şimdiye kadar seni nasıl almamışım diye hayıflandığım The Balm Mary Lou Manizer Aydınlatıcı konuk oluyor.



Ne yalan söyleyeyim, bir çok makyaj blogunda övgüler içinde söz edilen bu aydınlatıcının ilk olarak ambalajı için aldım, evet itiraf ediyorum :) Biraz da makyaj ve saçımdaki düzenlemelerle arada bu pin up kızına benzediğim doğrudur^^ Belki de ondan bu kadar çok sevdim bu ambalajı! 



İsminden çokça söz ettiren The Balm Mary Lou Manizer Aydınlatıcı içerisinde çok da büyük olmayan cildi sağlıklı gösteren ışıltılar bulunduruyor. Sarı alt tonlu bir aydınlatıcı desem, yanlış olmaz. Doğru uygulama da yapılırsa; sonuç ışıl ışıl sağlıkla parlayan bir cilt görüntüsü! 


Peki ben The Balm Mary Lou Manizer Aydınlatıcı' yı nasıl kullanıyorum. Gratis'lerde satılan Eklips markasına ait yelpaze fırça ile elmacık kemiklerime ve burnumun üzerine uyguluyorum. Genellikle göz makyajım siyah kalem veya dumanlı olduğu için göz pınarlarımı ve kaş altımı aydınlatmada bu aydınlatıcı ile son şeklini veriyorum makyajımın. 

Beyaz, sarı ve buğday tenli iseniz bence en yakın Gratis indiriminde The Balm Mary Lou Manizer Aydınlatıcı' yı edinmelisiniz. Ben şimdiye kadar nasıl almamışım diye kendime kızıyorum. Her gün elimden düşürmediğim makyaj malzemelerinden biri haline geldi.

Son Gratis The Balm indiriminde 30 TL' ye satın almıştım^^

Diğer The Balm Markasına ait yazılarım:

19 yorum:

  1. Benim cildim yağlı olduğu için bu tip (pudra) aydınlatıcılar gözeneklerimi daha da büyütüyorlar. Zaten pek de aydınlatıcı insanı değilim, ondan çok da bişey farketmiyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim kuru yanaklarımla iyi anlaştılar^^ Senin ışıl ışıl cildinde aydınlatıcıya gerek bile yok zaten:*

      Sil
    2. Ben sana küstüm. Bugün geçerken bi dönüp bakmadın. Ben de telefonda konuşuyordum, seslenemedim :(

      Sil
    3. Sevi' cim küsme:( Bir kaç kez baktım göremeyince bıraktım bakmayı. Bir de evden hep ucu ucuna zamanlarda çıkıyorum ancak yetişiyorum işe :)

      Sil
  2. Allahım bir kişinin daha önerisi görmeye katlanamayacak kalbim en son dayanamayıp bende alacağım sanırım :)) ama sen 30 tl'ye baya bayaa iyi almışsın allam benim kaçırmamam lazım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi en yakın indirimde almanı şiddetle tavsiye ederim^^

      Sil
  3. Ben de çok istiyorum, cindy ve bety nin de olduğu üçlü paletin indirimli fiyatını bilen var mı ? :)) 30 tl mary lou nun fiyatı güzelmiş gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında onun da indirimli fiyatı 40 TL civarı olması gerek :)

      Sil
  4. eskiden pek kullanamıyordum ama şimdi daha sık elim gidiyor ve daha çok seviyorum sanırım..

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten alınabilecek en düzgün ve uygun fiyatlı aydınlatıcılardan! Güle güle kullan canım :) Öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ablacım :) Ben de çok sevdim:*

      Sil
  6. Gec tanistim ama ben de sevdim kendisini :)

    YanıtlaSil
  7. Ben de çok seviyorum bunsuz makyajımı bitirmek istemiyorum resmen :)

    YanıtlaSil